سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

25 اردیبهشت 1395 08:37 3505 بازدید

عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان:

فداكاري خانواده هاي جانبازان ستودنی است

فداكاري خانواده هاي جانبازان ستودنی است

عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان، فداكاري و ایثار خانواده هاي جانبازان را ستودنی و مورد تاکید دانست و گفت: فداكاري خانواده هاي جانبازان نبايد فراموش شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری كاشان، سردار كريم نصر اصفهانی، در نخستین همايش «آئينه هاي ايثار» و تجليل ازجانبازان 70 درصدی کاشان در مركز هيئت حسيني نخل صدره و سرفره كاشان اظهار داشت: همه جانبازان بدون استثنا اعم از جانبازان، قطع نخاع، شيميايي، قطع عضو و اعصاب روان با مشكلات بسیارو درد و رنج ناشي از جانبازي روبرو هستند.

وی، از جانبازان به عنوان افرادی كه در ميدان عمل در مبارزه با دشمنان اسلام و ميهمن اسلامي و امام و ولايت به وظايف خود عمل كردند و افتخار آفريدند و در اين راه به درجه رفيع جانبازي نائل آمدند یاد کرد.

عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان افزود: جانبازان نمادهاي صبر، مقاومت، ايثار و فداكاري هستند و همچون حضرت زينب(س) و امام سجاد (ع) نیز پيام آور صبر و مقاومت هستند.

سردار نصر اصفهانی، با بیان اینکه جانبازان در 8 سال دفاع مقدس و جنگ سخت در مقابل دشمن ايستادند و شجاعانه از اسلام و ميهن اسلامي دفاع كردند و به درجه رفيع جانبازاني نائل آمدند گفت: امروز نيز جانبازان ما در جبهه و ميدان نبرد فرهنگي در برابر تهاجم فرهنگي دشمن ايستاده اند و مقاومت مي كنند.

وی اذعان داشت: عمليات آزاد سازي خرمشهر به عنوان يكي از مهمترين عمليات هاي دوران دفاع مقدس است که در اين عمليات بيش از 16 هزار نيروي بعثي به اسارت درآمدند و به همين تعداد از نيروهاي بعثي كشته و يا مجروح شدند، صدام اعلام كرده بود اگر نيروهاي ايراني خرمشهر را پس بگيرند من كليد بصره به آنها خواهم داد.

شايان ذكراست: تجليل ازجانبازان 70 درصدی کاشان، سخنرانی سردار كريم نصر اصفهانی عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان، حسين حيدريان رئيس شوراي اسلامي شهر كاشان و مجتبی رضازاده مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری كاشان و مولودخوانی از ویژه برنامه های نخستین همايش «آئينه هاي ايثار» بود که در مركز هيئت حسيني نخل صدره و سرفره كاشان با استقبال پرشور خانواده های کاشانی برگزار شد.


نظرات کاربران