سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

17 بهمن 1397 09:25 1083 بازدید

به مناسبت هفته ملی مبارزه با سرطان

طرح غربالگری رایگان سرطان با حضور بیش از یکصد نفردر کاشان اجرا شد

طرح غربالگری رایگان سرطان با حضور بیش از یکصد نفردر کاشان اجرا شد

به همت اداره شهر سالم  معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، طرح غربالگری رایگان سرطان سینه (Breast cancer) در بیمارستان آیت اله یثربی کاشان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، مسئول اداره شهر سالم این سازمان گفت: با توجه به اینکه سرطان سینه، شایع ترین نوع سرطان در بین زنان است، به مناسبت هفته ملی مبارزه با سرطان به منظور آگاهی و آموزش بانوان، طرح غربالگری رایگان سرطان سینه ویژه بانوان شاغل در شهرداری و سازمان های تابعه شهرداری کاشان و نیز جمعی از بانوان فعال اجتماعی این شهر برگزار شد.

فروغ صالحی شهرابی با تاکید بر اینکه این نوع سرطان در صورت درمان نشدن مشکلات زیادی برای فرد و خانواده ایجاد می کند، هدف از اجرای طرح رایگان غربالگری  سرطان سینه را پیشگیری و تشخیص زود هنگام که می تواند به سلامتی فرد کمک کند، عنوان کرد.

وی یادآور شد: در این طرح که با مشارکت موسسه نیکوکاری مهرخوبان و بیمارستان آیت اله یثربی(ره) اجرا شد بیش از یکصد نفر بانوی کاشانی تحت غربالگری قرار گرفتند.

شایان ذکر است در حاشیه اجرای این طرح، شرکت کنندگان از آثار سفالینه های دست ساز و نقاشی های خلق شده توسط کودکان سرطانی تحت نظارت موسسه نیکوکاری مهر خوبان که در راهرو لبخند بیمارستان آیت اله یثربی(ره) به معرض تماشا گذاشته شده بود، دیدن کردند


نظرات کاربران