سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

17 بهمن 1397 09:41 1043 بازدید

همزمان با دهه فجر رقم خورد:

بهره برداری از مجموعه زمین های تنیس خاکی پارک آیت اله مدنی در کاشان

بهره برداری از  مجموعه زمین های تنیس خاکی پارک آیت اله مدنی در کاشان

طی آئینی همزمان با ایام اله دهه فجر، مجموعه زمین های تنیس خاکی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در این شهر به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با اعلام این خبر گفت: طی مراسمی همزمان با بهره برداری از پروژه های شهری در منطقه پنج شهرداری با حضور فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، مدیران شهری و خانواده آیت اله مدنی، ، مجموعه زمین های تنیس خاکی در پارک آیت اله مدنی افتتاح شد.

مرتضی والی زاده با اشاره به اینکه این فضای ورزشی با حمایت و مشارکت شهرداری منطقه 5  کاشان ایجاد گردیده و آماده بهره برداری اهالی ورزش است، ابراز امیدواری کرد: با افتتاح مجموعه زمین های تنیس خاکی در این پارک زمینه برای پرورش استعدادها و توسعه این ورزش در کاشان فراهم شود.

وی اظهار داشت: زمین های تنیس خاکی شامل 3 قطعه زمین ویژه بزرگسالان، 1 قطعه زمین مختص کودکان و 300 متر فضای ورودی در مجموعه ای به مساحت 3800 متر مربع و با اعتباری به مبلغ یکصدو نود میلیون تومان هزینه طبق استانداردهای روز در بین فضاهای ورزشی مشابه با نورپردازی و فنس کشی  در داخل پارک آیت اله مدنی ساخته شده و علاقه مندان می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.


نظرات کاربران